Opi kieliä!

Monikulttuuriyhdistys tarjoaa mahdollisuuksia suomen ja vieraiden kielten opiskeluun Porissa. Kursseille ei ole ennakkoilmoittautumista, ja opiskelun voi aloittaa missä tahansa vaiheessa vuotta. Kursseille voit osallistua, mikäli olet Monikulttuuriyhdistyksen jäsen, mutta voit luonnolisesti käydä muutaman kerran tutustumassa kurssin opetukseen ennen jäseneksi liittymistä.

Kielikurssien lisäksi SMY tarjoaa myös erilaisia keskustelukerhoja. Kerho- ja kurssiaikataulut löydät sivun yläpalkista!

SUOMI

Suomen kurssit

Suomen kielen kursseja järjestetään neljänä päivänä viikossa eri taitotasoilla. Kielioppikurssi etenee osallistujien taitotason mukaan.  Opettajina toimivat Ljudmila Kukkonen ja Elina Virronen. Osa suomen kursseista järjestetään yhteistyössä Visio ja Sivis opintokeskusten kanssa.

Kurssimaksu on 18 € / lukukausi.

MUUT KIELET

Monikulttuuriyhdistys järjestää myös saksan kursseja (alkeistasolta edistyneemille) sekä venäjän opetusta. Lapsille on tarjolla myös erilaisia venäjänkielisiä kerhoja – tarkemmat tiedot löydät kurssikalenterista!

Keskustelukerhot

SMY järjestää eri kielten keskustelukerhoja viikottain. Kerhot kokoontuvat  Kansainvälisessä Kohtaamispaikassa (Otavankatu 5B, 28100 Pori) ja niiden vetäjät puhuvat yleensä sekä suomea että kyseessä olevaa kieltä. Tällä hetkellä toiminnassa ovat suomen, englannin, espanjan, ranskan ja saksan keskustelukerhot.

Keskustelukerhojen aikataulut näet kurssikalenterista.

Kerhoihin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen ja ne ovat SMY:n jäsenille ilmaisia. Ulkopuolisille maksu on 18 e / lukukausi.

Etsimme myös uusia vapaaehtoisia vetämään kielikerhoja omalla kielellään! Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä toiminnanjohtaja Pirjo Virta-Jawoon (pirjo.virta-jawo@monikulttuuriyhdistys.fi).