Opi kieliä!

Monikulttuuriyhdistys tarjoaa mahdollisuuksia suomen ja vieraiden kielten opiskeluun Porissa. Kursseille ei ole ennakkoilmoittautumista, ja opiskelun voi aloittaa missä tahansa vaiheessa vuotta. Kursseille voit osallistua, mikäli olet Monikulttuuriyhdistyksen jäsen, mutta voit luonnolisesti käydä muutaman kerran tutustumassa kurssin opetukseen ennen jäseneksi liittymistä.

Kielikurssien lisäksi SMY tarjoaa myös erilaisia keskustelukerhoja. Kerho- ja kurssiaikataulut löydät sivun yläpalkista!

SUOMI

Suomen kurssit

Suomen kielen kursseja järjestetään neljänä päivänä viikossa eri taitotasoilla. Kielioppikurssi etenee osallistujien taitotason mukaan.  Opettajina toimivat Ljudmila Kukkonen ja Elina Virronen. Osa suomen kursseista järjestetään yhteistyössä Visio ja Sivis opintokeskusten kanssa.

Tarkemmat maksutiedot löytyvät lukujärjestyksestä Lukujärjestys

MUUT KIELET

Monikulttuuriyhdistys järjestää myös venäjän kielen opetusta. Lukukausittain vaihtelevia kielikursseja koskevat ajankohtaiset tiedot löytyvät lukujärjestyksestä ja tuntikuvauksista.

Tarkemmat maksutiedot löytyvät lukujärjestyksestä Lukujärjestys

Keskustelukerhot

SMY järjestää eri kielten keskustelukerhoja viikottain. Kerhot kokoontuvat Kansainvälisessä Kohtaamispaikassa (Otavankatu 5B, 28100 Pori) ja niiden vetäjät puhuvat yleensä sekä suomea että kyseessä olevaa kieltä.

Keskustelukerhojen aikataulut näet täältä.

Kerhoihin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen ja ne ovat SMY:n jäsenille ilmaisia.

Etsimme myös uusia vapaaehtoisia vetämään kielikerhoja omalla kielellään! Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä: toimisto@monikulttuuriyhdistys.fi