Jäseneksi!

Monikulttuuriyhdistyksen toiminta on avoinna kaikille. Porin keskustassa sijaitsevassa Kansainvälisessä kohtaamispaikassa järjestetään erilaisia tapahtumia, toimintaa ja kursseja niin lapsille kuin aikuisillekin. Tervetuloa!

Liity jäseneksi!

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä kuka tahansa! Tarjoamme jäsenillemme monipuolisia palveluita, toimintaa ja tapahtumiaLiittymällä yhdistyksen jäseneksi tuet toimintaamme. Jäsenmaksu on 15 € / kalenterivuosi.

Aalle 15 vuotiaan jäsenmaksu on 2 € jos perheessä on jo yksi pääjäsen. Jos vain lapsi liittyy on jäsenmaksu 15 €.

Lisää alle 15 vuotiaat tästä

Voit osallistua yhdistyksen toimintaan myös vapaaehtoisena. Vapaaehtoisia tarvitaan jatkuvasti erilaisiin tehtäviin esimerkiksi ohjaajiksi ja Elävään kieliketjuun.

Voit lisäksi liittyä yhdistyksen kannatusjäseneksi valitsemallasi summalla (yhdistyksiltä 100 € / vuosi).

IBAN: FI10 5700 0240 1249 43
Viitenumero: 9690

Satakunnan Monikulttuuriyhdistyksellä on  sähköinen jäsenrekisteri, jonne tallennetaan vain jäsenhakemuslomakkeessa antamasi tiedot ja niitä käytetään vain jäsenyyteen liittyvissä asioissa. Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille ilman lupaa. Lähettämällä hakemuksen hyväksyt edellä mainitut ehdot.

Rekisteriselosteemme:

Rekisteriseloste/Jäsenrekisteri