SMY työnantajana

Avoimet työpaikat:

TIEDOTTAJA:

Satakunnan Monikulttuuriyhdistys ry (SMY) on vuonna 1996 maahanmuuttajien ja kantaväestön yhdessä perustama sitoutumaton yleishyödyllinen yhdistys, joka tukee maahanmuuttajien kotoutumista ja toimii aktiivisena kulttuurien välisen kanssakäymisen edistäjänä. SMY ylläpitää kaikille avointa Kansainvälistä Kohtaamispaikkaa Yhteisötalo Otavassa, joka on matalan kynnyksen yhteinen foorumi Porin keskustassa.

SMY etsii reipasta ja oma-aloitteista, innostunutta ja kielitaitoista tiedottajaa hoitamaan järjestön viestintää: laatimaan monikielisiä kerhokalenteri- ja tapahtumatiedotteita, kehittämään sisältöjä verkkosivuillemme ja sosiaaliseen mediaan ym. Tiedottaja toimii tiiviissä yhteistyössä SMY:n henkilöstön ja eri kielisten vapaaehtoisten kanssa mm. esittelemällä Kansainvälisen kohtaamispaikan toimintaa tutustujaryhmille, yleisötapahtumissa sekä verkkoviestinnän ja viestintämateriaalien suunnittelussa ja kehittämisessä.

Tämä on unelmatyö sinulle, joka tunnet monikulttuurisen toimintaympäristön omaksesi!

Tarjoamme tulevalle tiedottajallemme:

• Kiinnostavan ja monipuolisen työn yhteiskunnallisesti ajankohtaisen teeman parissa
  • Mahdollisuuden kehittää ja luoda uusia tapoja viestiä ja vaikuttaa
  • Joustavat työskentelymahdollisuudet
  • Monikulttuurisen työyhteisön tuen

Edellytämme hakijalta:

• Sujuvaa suomen ja englannin kielen kirjallista sekä suullista ilmaisua, muu kielitaito (erityisesti venäjä, arabia, dari, espanja) sekä kulttuurituntemus katsotaan eduksi
  • Hyviä tiimityö- ja kommunikointitaitoja, kykyä toimia rakentavasti sekä ymmärrystä järjestötyöstä
  • Kykyä ja herkkyyttä reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin
  • Näppäryyttä Office-ohjelmien, Google Driven ja WordPress -julkaisualustan kanssa sekä innostusta some -markkinointiin (mm. Facebook, Instagram)
  • Kuvankäsittelytaidot ja visuaalinen silmä ovat myös eduksi

• Työsuhteen kesto: 1.2.2019 – 31.1.2020

Hanke toteutuu STEA -rahoituksen Paikka auki -avustusohjelmalla, joka on tarkoitettu alle 30-vuotiaille, jotka eivät ole työelämässä/tutkintoon johtavassa koulutuksessa.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen tulee toimittaa 17.1.2019 mennessä osoitteeseen: toimisto@monikulttuuriyhdistys.fi, viestin otsikoksi ”Tiedottaja”.

Haastattelut pyritään järjestämään viikolla 4. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Avoimia työpaikkoja
Arabiankielinen Kriisipuhelin