Kerhokalenteri

Kurssit ja kerhot 8.1.2018 alkaen:

SUOMEN KIELEN KURSSIT Ljudmila Kukkonen / Elina Virronen

Suomea venäjänkielisille A1/A2 -taso LK Maanantai 12.15 – 13.45 HUOM! 26.2.  loppuu

Kirjoituskurssi A1/A2 -taso LK Maanantai 15.15 – 16.45

Opi suomea puhumalla 0-taso EV Maanantai 17.00 – 18.30

Alkeiskurssi A1-taso LK Tiistai 17.00 – 18.30

Alkeiskurssi vasta-alkajille 0-taso EV Keskiviikko 14.30 – 16.00 Uusi ryhmä!

Kielioppikurssi A1/A2 -taso LK Keskiviikko 17.00 – 18.30

Jatkokurssi A2 -taso LK Torstai 17.00 – 18.30 —> 1.3 alkaa työelämän suomea A1-taso TO klo17.00-18.30 LK

KIELIBASAARIT – ERI KIELTEN KESKUSTELUKERHOJA (Vapaaehtoiset ohjaajat)

Venäjä Maanantai 16.00 – 17.00

Espanja Maanantai 16.30 – 17.30

Turkki Tiistai 16.30 – 17.30

Englanti Tiistai 17.30 – 18.30

Japani Keskiviikko 16.30 – 17.30

Eestiklubi – vironkielinen perhekerho. Lisätiedot: Annela Liivat 040 2500 737

KIELIKURSSIT

Venäjä Elina Virronen

Alkeiskurssi  Torstai 17.00 – 18.00

Jatkokurssi  Torstai 18.15 – 19.15

SUOMENKIELISET LASTENKERHOT Nino Londraridze-Hakala

Soitinvalmennus 5-6 v Perjantai 15.30 – 16.30

ASKARTELUKERHOT (suomi & venäjä) Irina Hämäläinen

Askartelukerho 5-6 v Keskiviikko 18.00 – 18.45

OMPELUKERHOT  (suomi & venäjä) Svetlana Gorinenko

Satumaailma – Leluompelukerho 6-9 v Perjantai 16.00 – 17.00

Nukketeatteri-käsityökerho 10-14 v Perjantai 14.00 – 15.00

1.3. alkaen Taidekerho 3-5v Tiistai 18.00-18.30 Irina Hämäläinen

Meillä alkaa uusi käsityökerho:

Tilkku- ja käsityökerho Tiistai klo 15.00-17.00 (Aikataulu voidaan sopia erikseen ohjaajan kanssa) Nadezda Dmirtijeva

Кerho on tarkoitettu sekä aikuisille että lapsille (alk 7v)

MUSIIKKILEIKKIKOULU (venäjä) Natalia Katseblina

Iloiset Nuotit 3-5 v Keskiviikko 17.15 – 18.00

VENÄJÄÄ ÄIDINKIELENÄ Kristina Koskinen

Azbukashki-kerho  6-8 v Tiistai 15.45 – 16.30

Azbukashki-kerho 11-14 v Tiistai 16.35 – 17.20

Azbukashki-kerho Kirjallisuus 11-14 v Perjantai 16.00 – 16.45

AIKUISTEN HARRASTEKERHOT (Vapaaehtoiset ohjaajat)

Naisten venäjänkielinen laulukerho (Natalia Katseblina) Torstai 17.30 – 19.00

Naisten venäjänkielinen keskusteluryhmä (Antonina Kubica) Perjantai 16.00 – 18.00

Kurssimaksut

Kielikurssit – 18 e/ lukukausi  *

Lasten kerhot ja käsityökerhot – 15 e / lukukausi

Kielikerhot, aikuisten harrastekerhot ja Eestiklubi – ilmaisia

*18 euron hintaan voi osallistua kaikille suomen kielen kursseille lukukauden aikana.

Osallistuaksesi yhdistyksen säännölliseen kurssi- ja kerhotoimintaan sinun tulee liittyä yhdistyksen jäseneksi. Jäsenmaksu 12 euroa / vuosi.

Nähdään Kansainvälisessä Kohtaamispaikassa! Lämpimästi tervetuloa.

Tällä viikolla meillä ei ole lounasta! ...

www.osaminua.com/

Osa Minua -näyttely

helmikuu 19, 2018, 11:00am - helmikuu 19, 2018, 2:00pm

Osa Minua -näyttelyn avajaiset järjestetään Kauppakeskus Puuvillassa maanantaina 26.2. Klo 16.30 Puuvilla Areenalla. Avajaisissa kerrotaan näyttelyn merkityksestä ja siitä, miten se on rakentunut matkan varrella. Näyttelyn tarkoituksena on tuoda ihmisiä yhteen ja herättää ajatuksia siitä, että jokainen on yksilö. Kaikilla on oikeus elää arvojensa mukaisesti ja ilmaista itseään pukeutumisvalintojensa kautta. Näyttelyssä kymmenen eri naista kertoo näkemyksiään sekä omakohtaisia kokemuksiaan huivin käytöstä. Näyttely on Turun yliopiston Porin yksikön Kulttuurituotannon ja maisemantutkimuksen koulutusohjelman ja Porin kaupungin yhteisen projektiryhmän toteuttama. www.osaminua.com/

Tervetuloa!

Добро пожаловать!
По понедельникам: 19.2 и 26.2, с 16.00 до 17.00
По вторникам: 20.2 и 27.2, с 17.00 до 18.00
В субботту 3.3, с 13.00 до 15.00
В Интернациональном Месте Встреч.

Если заинтересованных будет достаточно, позднее танцы можно продолжить.

NEW! Bulgarian folk dances club

helmikuu 16, 2018, 3:00pm - helmikuu 16, 2018, 6:00pm

Tule harjoittelemaan bulgarialaisia perinnetansseja JO MA 19.2. JA 26.2. klo 16 – 17 SEKÄ TI 20.2. JA 27.2. klo 17 – 18 Kansainvälisessä kohtaamispaikassa. Ohjaaja Verzhinia Ivanova (Bulgaria). Jos tanssista kiinnostuneita on riittävästi, Verzhinia voi jatkaa tanssikurssia myöhemminkin. Tervetuloa! From the 19 of February we are starting a Bulgarian folk dances club, led by Verzhinia Ivanova, an EVS (European Voluntary Service) volunteer from Bulgaria. She has graduated with Bulgarian dances and has participated in different concerts. Welcome to dance between the dates 19.02 -27.02. on Monday (19.2. and 26.2.) from 16.00 – 17.00 and on Tuesday (20.2. and 27.2.) from 17.00-18.00 At The International Meeting Point. If enough people are interested about the Bulgarian dancing, Verzhinia can continue the club afterwards. You can show off your newly acquired skills during the Bulgarian event on the 3rd of March! Приходи учиться танцевать болгарские национальные танцы. Учитель: Виржиния Иванова. Добро пожаловать! По понедельникам: 19.2 и 26.2, с 16.00 до 17.00 По вторникам: 20.2 и 27.2, с 17.00 до 18.00 В субботту 3.3, с 13.00 до 15.00 В Интернациональном Месте Встреч. Если заинтересованных будет достаточно, позднее танцы можно продолжить.